جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع رومیزی ترمه منجوق دوزی

رومیزی ترمه منجوق دوزی شده دارای الگوهای زیبا و شکیل است که با استفاده از نخ های رنگی منجوق دوزی شده است و بسیار متنوع می باشد.

رومیزی ترمه منجوق دوزی

رومیزی ترمه منجوق دوزی رومیزی ترمه منجوق دوزی به عنوان یک پارچه زینتی بر روی میزها استفاده می‌ شود و می‌ تواند برای زیباسازی میز سفره در مراسم ها، هتل‌ ها استفاده شود.

این نوع رومیزی با طرح‌ های جدید، خلاقانه‌ای که دارد، ظاهری شگفت‌ انگیز و جذاب به میزها اضافه می‌ کند و به عنوان یک عنصر دکوراتیو مهم در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

رومیزی ترمه منجوق دوزی با دست ساخته می‌ شود و یک نمونه از هنر دستی است این ویژگی آن را به یک قطعه منحصر به فرد تبدیل می‌ کند که توجه را به خود جلب نموده است.

این کالا به فضای داخلی شما ارزش می‌ دهد و با سلیقه افراد کاملا هماهنگ است زیرا مدل ها، رنگ های متنوعی دارد.

مشخصات رومیزی ترمه منجوق دوزی

مشخصات رومیزی ترمه منجوق دوزی یکی از مشخصات رومیزی ترمه منجوق دوزی به این شکل است که دارای قابلیت جابجایی و قرارگیری آسان هست و به شما امکان می‌ دهد آنها را به راحتی در مکان‌ های مختلف قرار دهید.

این نوع محصول قابلیت تاشو دارد، به این معنی که در مکان‌ های مختلف قابل جمع‌ آوری و جابجایی می باشد.

این نوع رومیزی با بهترین نوع پارچه دوخته شده است و از دوام بالایی در برابر عوامل مختلف خارجی برخوردار است‌ و به مرور زمان دچار سایش نمی شود.

ضخامت، ابعاد رومیزی ترمه منجوق دوزی شده گوناگون می باشد و دارای شکل های گوناگونی است که این یکی دیگر از مشخصات می باشد.

خرید رومیزی ترمه منجوق دوزی

خرید رومیزی ترمه منجوق دوزی هنگام خرید رومیزی ترمه منجوق دوزی به کیفیت ساخت و پارچه استفاده شده در آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که دوخت‌ها با دقت و استحکام صورت گرفته است.

موقع خرید بررسی کنید که پارچه ترمه منجوق از جنس با کیفیتی باشد به گونه ای که هنگام استفاده شکل خود را از دست ندهد و زیبایی خود را حفظ کند.

طرح و الگوی محصول نیز مهم است و هنگام خرید بررسی کنید که طرح و الگوی ترمه هنگام استفاده مکرر و شستشو پایدار باشد.

موقع خرید مطمئن شوید که سایز و ابعاد این کالا با ابعاد فضایی که قصد استفاده از آن را دارید، سازگار است ترمه منجوق باید مناسب بر روی میز قرار بگیرد و به طور کلی به تعادل دیزاین فضا کمک کند.

قیمت رومیزی ترمه منجوق دوزی + خرید و فروش

قیمت رومیزی ترمه منجوق دوزی + خرید و فروش قیمت رومیزی ترمه منجوق دوزی مناسب می باشد و به شرایط مختلفی وابسته است که سایز و ابعاد آن کالا نیز می‌ تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

کیفیت ساخت و دوخت ترمه منجوق نیز می‌ تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته باشد و با نوسانات گوناگونی همراه می باشد‌.

عوامل بازاری مانند تقاضا و عرضه، رقابت در بازار و شرایط اقتصادی ممکن است نیز بر قیمت این کالا تأثیرگذار می باشد.

قیمت حدودی این محصول زیبا تقریبا 600000 تومان الی 2000000 تومان می باشد که با توجه به طرح، اندازه متغیر است‌.

شما خریداران گرامی برای دریافت اطلاعات ضروری و لازم می توانید با کارشناسان مجرب سایت ما در ارتباط باشید و بهترین نوع کالا را تهیه نمائید‌‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *