جستجو کردن

خرید روتختی ترمه | فروش انواع روتختی ترمه با قیمت مناسب

روتختی ترمه از آثار هنری و نفیس ایرانی است که با بهترین پارچه های ترمه تولید می شود و نمادی از فرهنگ و سنت کشور ما است.

روتختی ترمه

روتختی ترمه

روتختی ترمه محصولی زیبا و باکیفیت است که سطحی نرم و لطیف دارد، این روتختی به دلیل ظاهر زیبا و بافت خاص خود، برای استفاده در انواع دکوراسیون سنتی و مدرن استفاده می شود.

روتختی های طراحی شده با پارچه ترمه دارای تنوع بالا از حیث نقوش، رنگ و ابعاد هستند که این امر موجب شده است علاقمندان به مصنوعات هنری و ایرانی، بتوانند محصولی زیبا و شکیل را بنا به سلیقه خود انتخاب کنند.

این نوع از روتختی به دلیل داشتن طرحهای زیبا و چشم نواز، علاوه بر عرضه در بازار داخلی، به بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی ارسال می شود و به عنوان یک اثر هنری زیبا در سراسر جهان شناخته شده است.

مشخصات روتختی ترمه

مشخصات روتختی ترمه

در اینجا برای آشنایی بیشتر شما عزیزان برخی از مشخصات روتختی ترمه را با هم بررسی می کنیم:

  1. این روتختی با مرغوبترین پارچه ترمه تولید کشورمان طراحی می شود و دارای کیفیت منحصر به فرد است.
  2. از لحاظ رنگ بندی و طرح و نقوش بسیار متنوع است به نحوی که می توان برای هر سلیقه و سبک دکوراسیون یک روتختی شیک انتخاب کرد.
  3. دارای دوخت عالی و بدون نقص است که علاوه بر زیبایی بصری، دوام و استحکام کار را افزایش داده است.
  4. قابلیت شستشوی دستی و ماشینی بدون تغییر رنگ و افت کیفیت را دارا می باشد.
  5. وزن سبکی دارد و احساس راحتی و آرامش را فراهم می آورد.
  6. موجب ایجاد مشکلاتی مانند حساسیت پوستی و آلرژی تنفسی نمی شود و محصولی سازگار با سلامت است.

خرید روتختی ترمه

خرید روتختی ترمه

اگر علاقمند به محصولات هنری و صنایع اصیل ایرانی هستید و تصمیم به خرید روتختی ترمه دارید، در ابتدا سعی کنید محصول را از لحاظ نوع و جنس پارچه بررسی کنید و روتختی با بهترین جنس را پیدا کنید.

در مرحله دوم لازم است ابعاد و اندازه کار و طرح و رنگ آن را بررسی نموده و مطابق با رنگ غالب اتاق خواب، سبک معماری و نوع طراحی محصولی متناسب با فضا را انتخاب نمایید تا هارمونی کامل در فضای اتاق خواب ایجاد شود.

در نهایت لازم است به کیفیت دوخت روتختی توجه کنید و دقت داشته باشید دوختی محکم داشته باشد، همچنین سلامت ظاهری روتختی را بررسی فرمایید تا دارای مشکلاتی مانند نخ کش بودن نباشد.

قیمت روتختی ترمه + خرید و فروش

قیمت روتختی ترمه + خرید و فروش

قیمت روتختی ترمه به دلیل ارزشمندی پارچه مورد استفاده در تولید آن نسبت به محصولات تولید شده از پارچه های صنعتی گرانتر است و این امر نیز طبیعی است چرا که پارچه ترمه گرانبها است.

هم اکنون مدلهای شیک و مدرن این نوع روتختی در رنج قیمتی 4 تا 12 میلیون تومان بسته به کیفیت طراحی و سبک نقوش عرضه می شود و برخی محصولات صادراتی قیمتی بالاتر از این محدوده را دارد.

شما خریداران گرامی می توانید برای دریافت جزئیات بیشتر راجع به مدلهای لوکس روتختی ترمه اصل ایرانی با مشاوران فروش ما در تماس باشید و با کسب راهنمایی بهترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *