جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع روتختی ترمه رضایی

روتختی ترمه رضایی دارای انواع مختلف و کیفیت بسیار خوبی است که مدل‌های متنوع آن پاسخگوی سلیقه‌های مختلف و سخت پسند می‌باشد.

روتختی ترمه رضایی

روتختی ترمه رضایی روتختی همانطور که از اسم آن مشخص است روی تخت پهن می‌شود که مدل‌های ساده و طرح‌دار زیادی دارد و تاثیر زیادی روی دکوراسیون اتاق خواب می گذارد.

سایز روتختی به صورت تک نفره و دو نفره می‌باشد و نسبت به تخت اندازه خیلی بزرگ‌تری دارد تا از از تخت آویزان شود به طوری که زیر تخت مشخص نباشد.

روتختی یکپارچه مستطیل شکل می‌باشد که به صورت کاوری و لحافی تولید می‌شود، نوع کاوری قابلیت شستشوی راحت‌تری دارد، ولی در نوع لحافی روتختی به لحاف دوخته شده است و شستشوی آن سخت‌تر است.

مشخصات روتختی ترمه رضایی

مشخصات روتختی ترمه رضایی از مشخصات روتختی ترمه رضایی عبارت است از.

با توجه به اینکه جنس روتختی از ترمه می‌باشد نرمی و لطافت بسیار زیادی دارد وه بر آن همانطور که می‌دانید ترمه یکی از پارچه‌های قدیمی و بسیار معروف است، که از نظر زیبایی در سطح بالایی قرار می‌گیرد و زمانی که رو تختی از آن دوخته می‌شود ظاهر بسیار خوبی پیدا می‌کند.

روتختی از چند تکه جداگانه تشکیل می‌شود که شامل تشک، ملحفه، رو انداز، رو بالشتی، رو کوسنی می‌باشد که این ویژگی آن خیلی مهم است.

یکی از مشخصاتی که در نظر گرفتن آن مهم است این است که هنگام شستشو بهتر است که از آب ولرم استفاده کنید و اگر روتختی دارای مروارید و پولک‌های تزیینی است آن به خشکشویی ببرید.

خرید روتختی ترمه رضایی

خرید روتختی ترمه رضایی نکاتی را که در قسمت زیر آورده‌ایم به شما کمک می‌کند در خرید روتختی ترمه رضایی عملکرد درستی داشته باشید.

یک نکته مهم در نظر گرفتن سلیقه و همچنین دکوراسیون اتاق خواب است که باید رنگ و طرح روتختی را بر اساس این مورد انتخاب کنید.

نکته دیگر در نظر گرفتن بودجه است زیرا به دلیل داشتن مدل‌های مختلف هزینه آن نیز متفاوت می‌باشد.

جنس محصول را در نظر داشته باشید و بعد خرید کنید زیرا اگر یک جنس با کیفیت تهیه کنید تا چندین سال قابل استفاده است و خراب نمی‌شود.

بر اساس تخت خود که یک نفره یا دو نفره است باید روتختی را انتخاب کنید.

قیمت روتختی ترمه رضایی + خرید و فروش

قیمت روتختی ترمه رضایی + خرید و فروش قیمت روتختی ترمه رضایی بستگی به چند عامل مهم دارد که یکی از این عوامل نوسانات شدید می‌باشد که باعث بالا و پایین شدن قیمت آن می‌شود.

با توجه به مدل‌های مختلف آن قیمت بسیار متنوع می‌باشد حتی یک طرح کوچک باعث تغییر هزینه محصول خواهد شد.

این محصول در بازار از ۱۰۰۰،۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰،۰۰۰ تومان در تغییر است و بعضی از مدل‌های آن که ممکن است سلطنتی و خیلی خاص‌تر باشد گران‌تر خواهد شد.

برای اینکه نسبت به این محصول اطلاعات بهتر و بیشتری به دست آورید می‌توانید تماس بگیرید سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *